Pentru ca suntem uniti


sâmbătă, 13 martie 2010

Comentariile nu isi au locul

Nu stiu de ce cei care fac blogul celalalt sufera atat si comenteaza. Nu ca pana acum au facut altceva:-? ca na, doar SUNT PERFECTI ei si au dreptul sa critice. Mihai a facut blogul dar decat sa scrie cacaturi pe el gen unele fete sunt bune de iti vine sa iti bati pula in ele , eu am facut un blog al clasei cu amintiri. Cat comentati e problema voastra, nu imi pasa, dar sper ca oglinda nu e defecta incat sa va straduiti sa mergeti la baie si sa va priviti. Cat despre faza cu bogdan si allen ca sunt ca niste fete, uitati.va la voi cum aratati:>. Imnul a fost facut in ora de fizica gen just for fun no more. OK? Nu trebuie sa se supere persoanele respective adica Matei , dobrin, cosmin sau Oana. Desi din punctul meu de vedere singurul care e cam prost e cosmin el face toate articolele de cacat. Kiki le face ok , le facea .Ce vrea sa demonstreze cu articolul despre mine? Ca pe el chiar il deranjeaza? Nu stiu dar nu ma prea intereseaza, sa il lasam sa faca pe interesantul:>. Cat despre faptul ca pun video de mult timp , nu cred ca e asa de mult un an si cel putin sa apreciem ce avem acum pentru ca in mai putin de 5 luni noi nu o sa ne mai vedem . Sunt poze cu o parte dintre noi pentru ca suntem uniti in asta de 4 ani pentru unii si de 8 pentru altii.
Am uitat sa specific faptul ca : daca ati avea pula poate atunci am "suge pula" dar nu aveti bossilor:>[Ma refer doar la Matei si Cosmin cu ei am ceva ]


RESPECT!



Tot ce zic in articol nu e copiat, e gandit ceea ce nu faceti voi[cosmin si matei] Atunci criticati.va si pe voi din amuzament ca doar sunteti perfecti. Uitati.va in cacat la voi si vorbim dupa;)

Niste puradei care au mancat cacat DE UNDE? De la voi
Nu te freaca pe tine cum ii spun lu mihai.
Si in vorba aia spun chiar adevarul. vedeti.va dracu de cacatul vs de blog ca suferiti prea mult e propria mea parere nu trebuie sa te futa atat!
si revin la ideea RESPECT PENTRU CEI PERFECTI:>

7 comentarii:

  1. Doamne FERESTE!!!!!! TOT CE ZICI IN ARTICOL E COPIAT CA SI TOT BLOGUL TAU. DRACU LA VARSTA ASTA AR TREBUI SA NU MAI SIMTITI NEVOIA SA VA DATI MARI SI TARI. NU E NIMIC AMUZANT SI VORBA AIA CU "NU AI" E VECHE DE CAND LUMEA VENITI SI VOI CU CEVA (ORICAT DE MIC AR FI) NOU.
    1)NOI AM SPUS CA SUFERITI SI ASA E .
    2) NU MAI SPUNE DE COSMIN DACA TU NU POTI MAI BINE
    3)DACA NU FACEA MIHAI BLOGUL NU TI-AR FI TRECUT PRIN CAP IDEEA ASTA.
    4)DACA II SPUI LUI MIHAI KIKI NU E CU NIMIC MAI AMUZANT.
    5)CAND O SA ITI INTRE IN CAP CA NOI CRITICAM DOAR PT AMUZAMENT.
    6)NU NE CREDEM PERFECTI
    7)LASATE!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. DA MA M-AM ENERVAT. SI MA BUCUR CA M-AM ENERVAT

    RăspundețiȘtergere
  3. POT SPUNE CA NU MAI AM CUVINTE "LA CAT DE BUN E ARTICOLUL"

    RăspundețiȘtergere
  4. acum ca m-am calmat mai am doar de zis ca se spune : "bagi" nu "bati"(la ala cu bati pula in ele).
    SI "OF COURSE" : NU PUTEAU LIPSI EXPRESII PRECUM "JUST FOR FUN" CA DOAR E DIN "TREND".si cand le vad vomit . ca acum doar ca ma prefac ca vomit pe articolul tau!!!!!
    P.S:data viitoare cand vrei sa faci glume cauta o cutie cu cereale mai buna bn.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...
    Mai mult vă certaţi decât postaţi.

    RăspundețiȘtergere